Tisdag

Den här veckan kommer blir jäkligt skön. Idag vanlig skoldag men en bra sådan, känner bara pressen för mitt theology prov imorrn. Usch vill inte ens tänka på det, jag vet inte ens hur jag ska plugga på det. Kommer inte få ut nått av det bara genom att läsa igenom alla 40 sidor. Hursomhelst så imorgon är det halvdag i skolan, det innebär att vi bara går till 12.30 och efter det ska jag och en massa annat folk ut och äta på Los Cabos. Sen blir det väl hem och göra läxor. Torsdag blir en vanlig dag likaså fredag men då är det dressdown day igen. Det är mycket roligare att klä i riktiga kläder till skolan när man bara får göra det ibland. Imorgon åker Elizabeth till Tyskland så jag vet inte om vi ska åka förbi där en sväng ikväll och säga hejdå.

Kommentarer
Postat av: a

meeeeer uppdatering tack!!!!!

2009-09-12 @ 13:53:26
URL: http://allizbralliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0