TTTTISDAG

Jag pallade verkligen inte att gå upp och gymma imorse så jag stannade hemma och sov istället, mycket skönare men imorgon kanske jag ska ta mig upp. Idag var det svingod lunch på skolan, någon kycklingryta med ris, och crab ragoon. Det är typ nån friterad sak med sourcream och kräftor i. Yummie! Efter skolan var det bowling, haha och det var ganska kul faktiskt även om jag i stort sätt sög. Men det blir väl bättre. Har gjort ite av mina läxor nu iallafall. Vi ska snart åka en sväng på Wal-Mart. Jag ska köpa sudd, linjal och kanske ett pennfack. Måste styra upp i min backpack! Malin pluttan, jag blir också så glad av fotot! tihih


höhöhöh, snnögg näe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0