UPDATE

Hej bloggen. Har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Har helt enkelt inte suttit vid datorn på ett bra tag. Idag kände jag mig riktigt amerikansk, jag och Nancy tog deras stora truck till Sonic och köpte hamburgare i Drive-in och jag hade på mig mjukisdress och flip-flop. Jag anpassar mig rätt bra känns det som! Från en sak till en annan, jag är förkyld och det är inte en liten förkylning heller. Idag efter skolan kändes det som jag hade feber men då gick jag ner till köket och tog ett stort glas med strawberrylemonade och is. Kroppen kyldes ner rejält. I helgen blir det min första amerikanska "holiday" eller vad man ska säga. Det är Laborday på måndag tror jag. Det är för att hedra alla som jobbar (vilket nästan alla gör?), så det blir ingen skola på måndag vilket är toppen.
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0