HERE IT COMES

Idag har jag varit här i 1 månad och en dag. Allt har gått så himla fort. Tiden bara rusar iväg. Vips så kommer dom här tio månaderna vara över! Igår så var jag med Laura, hon följde med oss och åt middag på Aldo's sen drog på football. Jag och Laura behövde på på toaletten så vi började gå sen sa speakern nått om nationalsången men vi bara fortsatte gå. Vi såg några små pojkar som hade kastat boll men nu helst plötsligt stod med handen på hjärtat, sen vände vi oss om och alla har stannat upp från det dom gjorde och står helt stilla och sjunger. Det var råpinsamt vi hade endå gått typ 15 meter. Så vi tvärstannande och väntade på att dem sjungt klart. Sen under matchens gång såg vi att flaggan var precis ovanför oss...SMARTA FLICKOR. Borgia förlorade matchen så det sög. Dom hade inte förlorat mot det här laget på 4 år. Lördag idag, hmm jag vet inte vad jag ska göra. Skulle behöva städa rummet (läs:dammsuga).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0