WEEKENDS ARE FOR WARRIORS

Måndagen är över vilket känns mycket skönt. Måndag är den jobbigaste dagen på veckan när man måste börja ställa om dygnet igen. Usch, jag hatar att vakna av väckarklockan kl kvart över sex varje morgon..Nu ska vi iallafall börja gymma här i familjen. Nancy och Laura ska upp klockan halv sex imorgon bitti och åka och till gymmet en timme innan skola och jobb. Har inte riktigt bestämt om jag ska följa med än. Tar emot att gå upp halv sex..Idag var jag på min första softballmatch, det är ungefär som baseboll fast för tjejer. Det var blåsigt och kallt så det var inte sådär himla kul. Idag kändes det verkligen att hösten är påväg. Riktiga höstvindar..NEJ! Spelade minigolf på gympan idag, haha de var roligt! Ovärt inlägg!


Här är min nya skinnjacka mamma!


Malin får mig tagga att träna!


Kommentarer
Postat av: Malin

men härligt att jag kan bidra med någonting :D nu blev jag glad av den bilden! :D

2009-09-29 @ 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0