I'M SO HAPPY I'M SO GLAD

FREDAAAG! Idag hade vi pep assembly i skolan och vi cheerleader gjorde en liten uppvisning eller vad man kalla det. Gick inte sådär superbra men men. Efter skolan kom Angela och Laura med mig hem. För mig var det nästan bara att börja fixa iording mig inför matchen som var ikväll. Det var min sista match så det var lite sorgligt, no more cheerleading..Vi stannade och tittade när varsity spelade och jäklar vilket drag det var, så jäkla skoj det var. Vi hade ett pepband ikväll och allt. När vi kom hem vid nio så åt jag en mucho god pizza som Nancy hade gjor till middag sen hoppade jag Angela och Laura in i the hottub. Juste jag kanske glömde säga det men mina värdpäron har köpt en hottub. NICE!



Kommentarer
Postat av: jeno

saknar dig!!

2010-02-20 @ 14:19:22
Postat av: a

lyx!!!

2010-02-20 @ 15:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0