LISTA IGEN

OM DIG
Namn - Hanna Frank
Bor - Just nu Washington MO, men vanliga fall i älskade UMEÅ
Syskon - 2 bröder
Ålder - 17
Född - 1992
Ögonfärg - Blåa
Längd - 170
Sko storlek
 - 38/39

Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Oxe
Hårfärg - Mörkblond eller ljusbrun hehe
Födelseort - Umeå


DAGENS:
Saknar - min familj, mina vänner, min hund!
Kläder - mjukisdress
Godis - mammas kolor

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - säger bara en sak : BORING
Tycker du om godis? - självklart
Hur många gånger i veckan äter du godis ? - varierar från vecka till vecka
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra - om jag är på humör så gör jag det
Är du nöjd med ditt förnamn - jadå
Tycker du att du själv är smart - helt ok smart, inte i matte dock
Vad är det sämsta hos dig - vet inte, vad tycker ni?
Vad är det bästa hos dig - oftast glad!
Har du bra självförtroende - vissa dagar
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 1 timme kanske
Du tycker om att vara med det andra könet? - ja
Känner du dina grannar - japp, har man bott i samma hur sedan man föddes så gör man det
Gillar du skolan - vissa dagar är skolan toppen, vissa dagar är inte så toppen
Har du någon gång skolkat - japp
Spelar du något instrument - nej, men önskar att jag kunde spela piano!
Sporter/aktiviteter du har gått på - fotboll, dans, ridning, innebandy
Har du några tatueringar - nej, men vill gärna ha en eller två!
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - många!
Tycker du om djur - älskar djur, speciellt min hund!!


BRUKAR DU...
Sova - jag älskar att sova
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej
röka - har hänt
Lita på folk - ja, på alla mina nära och kära

Drömma mardrömmar - händer väldigt sällan

Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - ibland...
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner? - har alldeles lagomt många vänner
Någon psykisk sjukdom? - nej

Skadat någon? - inte med mening
Färgat håret - jajamensan
Några piercnings - öronen
En dator - japp
Gjort bort dig rejält? - har hänt några gånger


ÄR DU...
Snäll - ja det tycker jag väl
Snygg - ibland
Söt - haha alltid
Kort - nej
Klantig - händer väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0