TGIF

Denna fredag började inte så bra, jag hade ont i halsen imorse när jag vaknade och jag hade tre prov idag. Men innan 4th period så kändes det bättre igen. Efter skolan åkte jag hem och beställde ett par UGG boots för 82 dollar! Sen begav jag mig till skolan igen där alla cheerleaders åkte till Pacific för match. Både JV och Varsity vann deras matcher. Varsity är OBESEGRADE! Kan ni vinna state i år igen tack? Innan vi skulle åka hem så väntade en otrevlig övveraskning. Nån jäkel från Pacific hade sparkat in dörren på en av våra bussar så den gick inte att åka i, men som tur var så hade typ alla föräldrar där som var och tittade på matchen så i slutändan var vi bara 10 cheerleaders på den andra bussen på vägen hem. Skööönt! Nu ska jag lägga mig i sängen och se ett avsnitt av Greys!



Kommentarer
Postat av: Malin

Bilden var super fin! :D

2010-01-23 @ 15:58:36
Postat av: alice

hahahaha åh=D

2010-01-23 @ 20:38:30
Postat av: Emelie

Vilken babe! =)

2010-01-23 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0