EN VANLIG DAG

Ännu en måndag i staterna. Efter skolan for jag och tränade vilket var jäkligt skönt. Nu är det riktigt vårväder här så allt känns mycket bättre bara pga av lite sol. Endå kan jag inte hjälpa att känna att det känns som om jag missar så mycket som händer hemma, även fast jag vet att jag får vara med om så mycket roliga grejer här. Men när jag ser bilder från alla helger och fjällen så blir jag lite avundsjuk faktiskt! Jag saknar mina vänner helt klart!


Bild tagen från Malin tror jag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig med! Det var så sjukt länge sedan vi snackade måste verkligen styra upp!

2010-03-23 @ 10:47:06
Postat av: alice

haha åh<3 saknar dig!

2010-03-23 @ 21:23:34
Postat av: Anna

ÅÅhh! Vi saknar dig med. MASSOR!

2010-03-30 @ 01:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0