TORSDAG

Long time no see. Denna vecka har gått så fruktansvärt fort. Kändes nyss som om det var måndag. Och nu är det bara två veckor kvar sen väntar ett långt och härligt sommarlov. Igår hade jag en riktigt härlig dag faktiskt. Efter skolan åkte jag, Laura och Jamie och köpte dricka på donken sen åkte vi ner till älven och satt där på en brygga och bara njöt av solen. När jag kom hem åkte jag och John och köpte en morsdags present till Nancy och jag köpte lite smycken till mig själv. Sen blev det bara hem och jobba på mitt housing and interior design project och sen äta middag. Efter middagen åkte jag och Nancy och köpte en ny skrivare så jag kunde skriva ut alla bilder till mitt project. Sen blev det bara hem och göra det och vips var klockan runt tio och gick till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0